Hotel Dumort

Vestibul

Vestibul

Vestibul kdysi sloužil jako recepce. Levá hlavní chodba je zcela rozpadlá a zábradlí je také vratké, Mramorová dlažba již pomalu zapadá prachem. Vestibul je jediné místo, kam mohou bytosti vstoupit, aniž by nedovoleně narušili teritorium.

Chodby

Chodby

Jedno z rozpadlých schodišť vede k obytným jednotkám, druhé zase do podzemí hotelu a třetí zase do vestibulu. Schodiště jsou v různém stavu, některé vcelku dobré, jiné zase zcela nepoužitelné. Přes den jsou většinou tiché a v noci mohou nahánět strach.

Salonek

Salonek

Nachází se zde hromada starožitných kusů nábytku, dekorací a polic s knihami a i dokonce i televizi. Upír si sem může přinést svou lidskou oběť, ale musí snést fakt, že zde asi nebude sám, a proto se doporučuje, aby se upír i s jídlem přesunuli někam, kde je větší klid.

Sídlo neopeřených

Sídlo neopeřených

Sídlo neopeřených jsou vznešeně nazvané betonové místnosti, které slouží k udržení velmi mladých a neposlušných upírů. Záleží na chování neopeřeného, jak dlouho tu bude a jakým praktikám bude vystaven. Při těžkých stavech jsou mučeni svěcenou vodou.

Sklad s krví

Sklad s krví

Obrovská místnost s hromadou mrazniček. Tuto krev upíři kradou z nemocnic a krevních bank po celém městě. Do této podzemní místnosti má přístup každý upír, ale vchod je permanentně střežen a neopeření upíři mohou vstoupit pouze s doprovodem starších.

Pokoje

Každý upír dostává svůj pokoj, se kterým může dělat, co chce a vodit si do něj koho chce.
Pokud si tam však vede někoho jiného, než je civil, měl by o tom informovat vůdce klanu, nebo jeho zástupce kvůli případným konfliktům. 

Lucrentia

Podpora

Spolupráce, nahlášení závadného obsahu, chyb, obtěžování, žádosti o místnosti, vlastní domovy, návrhy o rozvinutí hry, převzetí postavy a další...

Sending

© 2016 - 2018 | Shadowhunters RPG 

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account